Dagen...

Dagen har kanske inte riktigt blivit som jag velat, men jag har fått en massa gjort i alla fall!
Vi har handlat en massa. Jag har mest handlat en massa inför resan, och han har handlat en massa till lägenheten, precis som vanligt. Det blir bättre och bättre här. Allt mer hemtrevligt! Och det är ju så det ska vara.
Men sådant har jag ju tyvärr inte råd med som det är nu, men det kommer väl det också hoppas jag på!

Sen blev det grillning nu ikväll, tillsammans med Henric, och det var trevligt och väldigt gott!
Vi gjorde det riktigt somrigt och gott, eftersom det inte är så lång tid kvar på sommaren dessvärre.
Ja, där är ju en tid kvar alltså, tänker definitivt inte ta död på sommaren än!! Den tänker jag se till att ta vara på så mycket jag bara kan! Ska försöka planera in så mycket som möjligt så klart, så att jag dels kan kryssa av på min lista, och även leva livet innan det är slut på solsken!

Har du några stora planer kvar till sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0