Nya Äventyr Igen.

Ja, förra torsdags var jag och Petra ute på ännu mer äventyr, och denna gången körde vi ännu en gång lite fel. Eller som vi så fint sa: Vi tog medvetet en liten omväg.
Men vi började med att köra till Marsvinsholm, som jag också har på min lista.
Där vi mest inte fattade någonting. Det kostade, men ingen man kunde betala till, och det var privata vägar till höger och vänster, så vi fattade mest ingenting...
Men jag har varit där, så jag kan stryka den! Så de så!

Sen så körde vi ju då vidare till det vi inte hann med sist, Rövarekulan. Och jag måste säga att det var det finaste stället vi varit på! På dessa två turerna alltså...
Och vilken motion måste jag säga! Och nog skulle vi ta de svåraste stigarna också...Suck...
Men man får tänka positivt, herregud vad vi förbränner! Haha...
Men det var riktigt mysigt där, och kan definitivt tänka mig att åka dit igen! Varför har vi inte sånna ställen att gå på här i närheten? Då hade det ju faktiskt varit roligt att ut och promenera!




Finns det något underbart fint ställe man kan promenera på här omkring?


# 24. Åka till Marsvinsholm.
# 31. Besöka Rövarekulan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0