Planet Earth.

Jag har verkligen fastnat för dessa filmer!
Jag har än så länge bara sett tre skivor av Planet Earth, och de är verkligen helt underbara!
Man får se djurliv, växtriket och en hel jäkla massa på en och samma film!
Jag rekomenderar starkt alla att ta sig tid att se dessa filmerna!
De har fångat saker som aldrig någonsin blivit filmat förr, de tar upp olika problem, och de filmar från så fruktansvärt många olika vinklar, att man får en helt ny uppfattning och respekt på saker och ting i livet!



Och jag kan även meddela att det finns mer än en sak att titta på på en film! Det finns två kapitel så att säga på varje skiva! Och detta säger jag för att jag med andra ord själv höll på at missa hälften av allt det som är så bra!

Om du har sett det, vad tycker du om filmerna?

Kommentarer
Postat av: johan

Ja jag har sett dom, dom är jätte bra!!

2008-07-12 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0