Ska Man?

Ska man orka gå på promenad ikväll?
Känner på ett sätt för det, men orkar ändå inte riktigt, men det hade kanske inte suttit fel om jag ska nå mina mål någon gång.

Ska man gå på promenad eller inte?
Det är den stora frågan för denna dagen.

Är så sugen på äppelpaj också, men har dock glömt allting hemma för att göra det, och köra hem för att hämta det vet jag faktiskt inte om jag orkar en kväll som denna.
Men jag har i för sig köpt en liten sak till mina älskade katter, som jag hade velat se dom leka med. Men orkar man verkligen köra hem för det..?
Jag köpte lite leksaker till dom för någon dag sen också, och det måste jag verkligen filma och lägga upp när de leker med, för det är helt otroligt vad de kan hålla på!
Sen så tycker ju alla att det är så sjukt roligt när jag plockar fram deras "knark"...Haha...
Kattmyntaspray. Om man inte sett en galen katt innan, så får man se en väldigt galen och förtjust katt då!
Nej, nu får lite mer kläder på, och så ska jag dra med mig han ut på promenad!! För detta måste vi promenera bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0