Solsken!

Ja, det blev ju ingen strand när jag skrev att jag skulle ner där...Mådde jäkligt dåligt, och då känns det faktiskt inte så spännande att ligga i bikini på stranden och sola! =/

Men idag är det ännu en strålande solskens dag, och jag är ledig! Frågan är bara vad man ska göra. Jag ville ju egentligen till Tosselilla, och det hade varit det perfekta vädret till det, men helt plötsligt, så fanns där inget intresse från någon annan.
Så det blev inte av.
Så nu har vi just ätit en stadig "frukost" och sitter nu och funderar på vad vi egentligen vill göra idag. Vi försöker hitta någon som kanske vill följa med oss och fiska! Men vi får se.

Något förslag på vad man kan göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0