Sommarnatta 2008!

Haha, vilken kväll. Skandaler, skandaler.
Kommer bara ta väldigt korta utdrag från det hela.

Jag har dåligt inflyttande på våran chaufför, som också började dricka på festen, så att vi fick ringa in en annan chaufför. På förfesten åt vi middag, snapsade en jävla massa jäger, och dansade salsa. Och även lärde oss.
Men den roligaste underhållningen på förfesten var nog när vi sökte på lite diverse musikvideor på YouTube, och spelade upp detta på Fredriks nya tv, och jag har nog aldrig sett något roligare än denna som kommer nedanför.
Jag och Jane satt och undrade vad de egentligen tänkte på när de gjorde denna videon, och som min syster säger, så får man faktiskt tänka på att den är från 80-talet, så det är värsta porren egentligen. Och ja! Det görs inte så nu ens! Men skrattade gjorde vi! Ni måste verkligen titta på hela! Man ser saker och ting som man kanske egentligen inte ska i en musikvideo....



Sen så när vi väl kom till Tingvalla, så var väl där sådär roligt. Väldigt lite folk jämfört med andra sommarnatta! Men det blir fan inte roligare än man själv gör det som vanligt!
Vi hamnade in bakom scenen tillsammans med Vincent, Alex Schmidt, Joddla med Siv och några andra typer som vi inte har någon vidare koll på...
Haha! Ja, det var en upplevelse! Jag fick en öl av självaste Vincent. Ja, det är väl bara att tacka och ta emot!
Den största missen på hela kvällen var ju tyvärr att jag missade en bortamatch...Jävla Fredrik säger jag bara, jävla Fredrik...Och så är det han som tjatat mer om de än jag ens tänkt på det...Jävla Fredrik...

Så jag tackar för mig, och ännu ett sommarnatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0