Bästa Kvällen På Väldigt Länge!

Fy fan vilken underbar kväll det var igår!! Det var verkligen den bästa på väldigt väldigt länge!
Det hela började med att Fredrik hämtade mig, och så stack vi ner på Max, och köpte oss hamburgare.
"Gratis"...Haha...Jag hade rabattkuponger, och Fredrik hade rikskuponger! Haha..
Sen så bar det av. Eftersom Fredrik redan kört så pass långt, när han körde ifrån jobb, så bad han mig köra upp.
Så jag skulle köra bögmobilen. Skitroligt var det! Härlig bil att köra!
Efter en rolig roadtrip upp, så var vi framme vid Borgen i Osby.
Sprang runder där för att hitta någon ingång, och när vi väl var inne och letade runder, så upptäckte vi att där nog var typ fem ingångar eller något in till samma ställe....Där gick vi och letade...

Väl inne, så hade vi ju då balkong platser! Perfekta platser hade vi fått! Satt rakt framför scenen på balkong platser! Underbart!

Fredrik upptäckte HUR bra det var med balkongplats...
Urringningar ÖVERALLT!


Jag är inte gärna med på bild, men det syns att jag har trevligt i alla fall!

De som själva ska se Johan Glans live, ska kanske inte läsa de som kommer:
Det hela började med att Martin Svensson drog igång det hela. Självklart, så kom Fredrik in i hela showen, och slutsatsen blev lite kortfattat att han har väldigt mycket skit där hemma...HAHA...
Han sa även att vi där uppe på balkongen gjorde rätt i att inte blanda oss med bönderna där nere! HAHA! YES!
Efter detta, så blev det 20 minuters paus, och SEN Johan Glans! Underbar kille alltså!
Jag ska lätt ha tag på hela filmen sen!!!
Eftersom man inte fick lov att fotografera eller filma, så filmade jag bara en liten snutt, för att visa att vi varit där..! =P
 Fy på mig!


Johan Glans är helt enkelt bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205475550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-14 @ 14:58:56
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Simon

Ja, håller med, han är ohotat sveriges roligaste komiker :)

2008-03-15 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0