Lugn Helg?

Ja, tanken var ju att jag skulle ha en nykter och lugn helg.
Det slutade med sprit och Bar á bar, precis som vanligt. Dock var det ändå ovanligt lugnt alltså, men ja...

På förfesten pratades om alla mina skandaler som jag skapar just nu. Ehm ehm...Jag är liten och oskyldig?
Hur många karrar jag har?
Ja, då återkommer vi till detta fenomen att man uppenbarligen inte får lov att ha vänner av det motsatta könet utan att det ska vara något på gång...?! Haha...
Jaja, jag bjuder väl på de då.
Fredrik kom på förfesten, vilket då drog igång det hela så mycket mer. Men ja. Det kom fram att t.o.m. morsan trodde att vi hade ihop det..Va?! Tror du att du känner din dotter? Haha...Uppenbarligen inte tillräckligt..=P

Ja, sen bar det i alla fall av till Bar á bar ännu en gång. Ja, och jag stod föresten och bytte om...Ehm...Vid bakluckan på min bil...Sa till Fredrik att jag skulle gå och byta skor (eftersom jag hade arbetsskor på mig..). När jag stod där, så kände jag mig inte så fin, så jag bytte linne. Och bh...Hihi...Snabbt och lätt! Haha...
Fredrik blev imponerad på hur snabbt det gick!! Ja fan!
Slamp märket fortsätter, och Fredrik och jag är nöjda med de! Hehe.

Väl uppe på Bar á bar, så stöter man på allt möjligt folk som var längesen.
Personen som jag förträng att jag varit med. Personen som jag undvikt ett bra tag. Personer som är fruktansvärt lika andra. Personer som rakat av sig håret, så att de numera ser ännu mindre trevliga ut, så att man håller avstånd....Och ja...Usch vilken skandal kväll!
Men vi hade roligt ändå!

Sen blev det ännu en gång övernattning hos morsan. Där jag även fick sms och samtal mitt i natten...

Kommer jag någonsin få lov att ha en lugn helg när det är planerat? Eller kommer jag fortfarande få ha lugna helger när jag som mest vill gå ut, och är som mest festsugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0