Skandalerna Frodas.

Ja, ännu en helg är gången, och eftersom jag inte äger något internet, så har jag inte haft möjlighet att kunna uppdatera innan.
Men jag tänker göra det hela kort denna gången:

- Ledig dag.
- Åt middag med morsan, syster och Axel.
- Planerad relativt lugn kväll, med lite goda drycker och sen fick vi se.
- Kusin och hans kompis kom upp.
- Jolle kom upp. (Och Gunnar stannade i hissen).
- Stefan och Hugosson kom upp.
- Olof och Tobias kom upp och hälsade på.
- Kusin med vän begav sig till Bar á bar, där vi sedan skulle möta upp dem.
- Bengt med flickvän kom upp och hälsade på.
- Plötsligt var alla påklädda, och Olof hade fixas skjuts till Tingvalla.
- Slutar med att det är en minibil, där jag får sitta i Axels knä, för att vi är en för mycket, och sitter och flåsar mitt gamla X i nacken...Mindre trevligt kanske...
- Väl på Tingvalla, så trodde jag ju att de skulle hämta oss igen, men nej. Så där stod vi.
- Olof fixade taxi hem.
- Axel och jag stack på efterfest hos hans släkting.

Detta är hela helgens bravader i korta meningar. Väldigt händelserik, och fullt ös medvetslös som vanligt på helgerna.

Nu är de snart ny helg, och då är det dags att verkligen visa Ystad vad vi går för!
Älskade Therese kommer hem!! Äntligen! Så på lördag, så ska vi göra Ystad osäkert! Fy fan va roligt det ska bli!
Så akta er där ute säger jag bara! För tycks det varit skandaler innan, så lär det ju inte bli bättre nu om man säger så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0