Vänner I Vått & Torrt.

Ja, jag har tre vänner som jag vet att de alltid kommer finnas där, i vått och torrt!
Fredrik är en av dem! Helt underbar är han!
Dock så tindrar alla ögonen runt omkring om att vi är tillsammans och jag vet inte allt. Men nej!
Vi är väldigt nära vänner!
Vi har kommit underfund med att vi nog faktiskt vet de mesta om varandra, som inte många andra vet...Sen om de är positivt eller inte, de är ju en annan sak. =P
Men trivs så jävla bra i hans sällskap, och har inte haft så sjukt roligt som jag har haft den tiden tillsammans med honom nu! Han tar fram de bästa i mig, och gör så att jag kan vara mig själv, utan att bry mig om vad allt och alla andra tycker!

Du är underbar Fredrik!
Som en VÄN!!!

Han har ju redan valt ut en karr till mig...=P Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0