Cruising 2008.

Har ju helt glömt att berätta om crusingen för året.
Jo, jag kom ju hem på morgonen, så man var väl lite halvt bakis då, så man sov några timmar på eftermiddagen där, efter att berättat en hel massa för en massa!
Sen så var det till att hoppa i duschen, och vakna till liv. Gick till Fredrik, började berätta om resan igen. Lite lycklig var jag, och sa att han hade varit stolt över mig om han sett mig där nere! Haha...
Sen så begav vi oss till morsan, för att stanna till en liten stund, vilket slutade med en helkväll på morsans balkong. Och det var en helt perfekt kväll enligt mig!
Blev lite på örat ännu en kväll, och även så Fredrik. Men vi alla hade gott humör, och hade perfekt utsikt på bilarna ifrån balkongen, eftersom turen gick strax utanför!

Och Fredrik skaffade sig en alldeles ny liten bästa kompis! Haha...
Vi har nog aldrig skrattat så mycket. Han lärde min systerson, Albin, allt möjligt skit som han kunde...
Jag bara ifrågasatte om han inte hade egna syskonbarn att lära sådant till!?

- Jo, men det vågar jag inte, för då hade min syster strypt mig!

Jaja, okej då. Vi hade jätteroligt, och lika så lilla Albin!
Några av de sakerna han blev lärd till:
- Vissa bröstet för flickorna.
- Vad en Corvette och några andra bilar var för något. FULL koll hade han också!
- Lägga isbitar innanför tröjor på folk.
- Spela luftgitarr, och även glida på golvet och spela luftgitarr.
- Dansa.
- Skjuta på polisbilar. (Pang, pang.)
- Säga börna till förbipasserande bilar. (Vilket fick min kusin att börna ganska så friskt, för att Albin var så söt.)
- Dricka som gentlemän...
   Vilket innebar: Sitta med benen i kors (Vilket Fredrik gjorde omedvetet, men som Albin snappade upp kvickt!)
   Säga skål, skåla, dricka. Och sedan så skulle man vända sig och knipa flickorna i gumpen.

Ja, detta är några av de få saker som Albin lärde sig.
Det gulligaste var ändå att när syster och Albin nästan nyligen gått, så ringer syster mig...
Jag lyfte luren, och undrade om hon glömt något, men i andra änden av luren var där en fnittrande syster, som sa:

- Albin var lite bekymrad, för att han råkade missa att skjuta en polisbil, men han sa bara: Ja, men Fredrik tog den säkert! Så jag tänkte bara höra om Fredrik tog den?

Haha...Albin är SÅ underbart söt! Klart att Fredrik tog den!
SÅ nu kunde Fredrik sjunka ner till en 4 årings humor, och lära honom lite hyss, och inte behöva skämmas...

En helt underbar cruising 2008!
Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0