# 69!

Nummer 69 är nu officiellt klar på min lista.

# 69. Ordna fast anställning.

Nu har jag långt om länge fått papper på det. Jag har egentligen hela tiden vetat det, men har hela tiden tyckt att jag ska ha papper på det innan jag kan stryka det på listan. Så nu är det avklarat!
Och utvecklingssamtalet gick väldigt bra! Enbart positiva saker! Bara en mindre sak som var negativt, men det var bara EN sak, och det är dessutom en sak som alla andra också gör. Så därför tar jag åt mig, och ska självklart försöka bli bättre.
Och chefen själv sa att han själv också gör det, så det är många som måste bättra sig på det.
Så nu ska jag försöka göra vad jag kan, för att inte fortsätta med det, så man kan bli ännu bättre, så det kanske inte är något kvar alls att klaga på när jag ska ha nästa utveckilngssamtal, om ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0