Äntligen.

Äntligen är mitt vitrinskåp ihopsatt!
Dock, så måste det även fästas i väggen innan jag vågar sätta in en massa Höganäs i alla fall! Eftersom golvet är sådär jämt...
Och för att jag säkert ska veta var den ska stå, så måste jag veta var min skänk ska stå. Och för att veta var den ska stå, så måste jag ju kanske äga den!? Jävkla Ikea...
Får väl se till att ringa dom igen, och höra vad de har för ursäkt nu...För nu har det i alla fall gått tre veckor sedan jag ringde dom sist.

Men jag är jävligt nöjd med mitt vitrinskåp! Nu ska jag som sagt bara få ihop pengar till skänken, och se till så att Ikea får in den också. För sen jäklar börjar allt ta färg och form i min lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0