Fotobok.

Idag blev min fotobok levererad från Fujifilm! Jättefin är den!
NU fick jag ju denna gratis, pga ett erbjudande, så jag slängde ju mest in en massa bilder för att prova olika saker. Och jag är nöjd med alla bilder förutom en. Och det tycker jag är helt okej!
Det är långt ifrån något billigt att beställa kan jag ju säga! Och det var just därför jag såg till att passa på att slänga in en massa olika foton med en massa olika ljus, färger och en del redigerade, för att se hur det blev. För ska man själv beställa något så dyrt, så vill man absolut ha koll på hur det kommer bli på en tavla!
Men jag är absolut nöjd, och kan verkligen rekomendera att beställa en fotobok, för den är snyggt gjord, och man kan göra det mesta. Man kan skriva texter, man kan lägga till pratbubblor, man kan sätta ramar, olika bakgrunder och en hel massa annat! Man får bara räkna med att det tar en hel del tid att sätta sig och göra det! Eftersom jag fick denna gratis, så gav jag upp efter ett tag..!
Det enda negativa jag tyckt än så länge, är att det var fruktansvärt svårt att flytta runt bilderna för hand, så att säga. Men det finns även färdiga mallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0