Ledig Dag, På Arbetet?

Ja, idag tog jag mig ledig, för jag kände att jag nog skulle behöva det. Och jag säger bara: Det var tur att jag kände mig själv i detta läget!
MEN, på min ledig dag, så skall jag köra in till jobbet ändå. För chefen och jag bestämde oss för att ta utvecklingssamtalet idag. Det var väl lite min idé, eftersom detta utvecklingssamtalet blivit framskjutet i minst 3 månader nu, och nu är jag sjukt trött på det! Så nu tyckte jag att jag väl får köra in till jobb ändå då.
Klockan 16, så är det bestämt att vi ska ha det, men vi får väl se hur dags det blir, och om det överhuvudtaget blir av när jag väl är där inne. Men det hoppas jag jäklar i det, för annars har jag kört ena ärende in till Ystad, för, ingenting?!
Återkommer senare ikväll med hur det gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0