Ny Vecka.

Ja, nu är det snart ny vecka. Och tur är väl det, med tanke på att jag verkligen inte hunnit med så mycket som jag tänkt mig...!
Men nu har jag ännu en gång inget val, eftersom jag ska ha ännu en inflyttningsfest.
Och sen så börjar det bli lite roligare att fixa och dona här nu måste jag säga! Idag har vi städat nere i källaren. Vi är inte färdiga. Men det har blivit mycket bättre med det vi hunnit med än så länge i alla fall.
Ska försöka få det till att bli en tvättstuga där man faktiskt inte ska behöva äcklas av att stå i fem minuter när man håller på med tvätten. Och det andra rummet har äntligen börjat lika ett förråd. Eftersom vi inte fått något förrådsutrymme, så får man ju ta det som finns.

Så nu börjar det en ny vecka, vilket innebär nya tag! Och denna gången ska jag skärpa mig.
Har en del samtal som måste ringas, och jag har en träning att börja på. Har även städning att fixa, och en hel del tvätt som hänger över mig så att säga.
Ikväll är det myskväll, och nu ska jag återgå. Tycker dock inte att filmen vi ser är så jättebra. Tropic Thunder eller vad fasen den heter. Ingen höjdare tycker jag ju nog inte...Kanske inte riktigt min humor, även om den självklart också har sina stunder.

Men tack för mig idag, så hörs vi när det är en ny vecka nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0