Rum För Rum.

Jag har tänkt att jag ska försöka göra klart i min lägenhet, rum för rum. Börja där man kommer in, och sedan ta det bit för bit.
Så det första blir hallen, och det är för tillfälligt det enda jag tänker på. Saker och ting som jag vill ha i min hall.
En del saker har jag redan, men det har inte kommit upp än. Och en del saker vet jag hur det ska se ut, men jag har inte hittat det än...!


Denna spegeln äger jag redan, och ska hänga ovanför möblen som jag också redan har.

Och till kläderna, så blev det billigt, och detta var det enda jag hittade som passade in med måtten. Allt annat var för stort, var jag än tittade. Och med tanke på hur väggarna är, så ville jag inte sätta upp flera krokar, även om det blivit snyggare. Väggen hade inte klarat det!

Sen har vi det som skall inhandlas:

Skrivtavlan skall jag ha, för där kan man även hänga nycklar, vilket jag alltid tappar bort!
Ljuslycktan är inte säkert att det blir just den, men jag vill ha något liknanade på varje sida om spegeln.
Tidningsstället är inte säkert det blir den heller, men hade gärna velat har något sådant i hallen till all post!
Krukorna tyckte jag var så söta, men det ska mest symbolisera att jag ska ha någon blomma på möbeln.
Taklampan är jag inte riktigt hundra på än, men i stil med den i alla fall.


Sen i övrigt, så ska det inhandlas en klocka som jag kan ha på väggen. En stor dörrmatta. En hylla som jag kan ha ovanför garderobsdörren. Och en tavla, självklart egengjort!

Detta är så långt tankarna gått än så länge!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Den taklampan har jag ;) älskar IKEA!

2008-11-30 @ 21:23:25
URL: http://www.kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0