Städ Klar.

Idag har jag gjort mig helt klar i min lägenhet i Sjöbo, och har nu städat färdigt!
Imorgon klockan halv åtta på morgonen, så är det dags för besiktningen, vilket jag redan vet att jag kommer åka på tapeten i köket. Eftersom katterna så fint haft den lite som en klösbräda.
Men utöver det, så ska där inte vara något vad jag vet. Och hoppas inte att de hittar något heller!
Hon som ska flytta in, verkar vara jättetrevlig, och sa till mig redan från början, att jag inte var tvungen att skrubba allt med tandborste så att säga. Utan hon är ändå den som städar innan hon själv flyttar in.
Men självklart, så harj ag städat så gott jag bara kunnat! Det känns bara så hemskt att lämna en skitig lägenhet till någon annan.

Och jag har i alla fall rengjort ugnen efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0