Tippen.

Imorgon bär det av till tippen tidig morgon! Ska slänga en hel massa kartonger, och även en tvättmaskin.
Ikväll blev jag av med tv:n, så slapp jag slänga den i alla fall. Det värsta jag vet, är att slänga saker som är fullt fungerliga! Då ger jag hellre bort det, som i detta fallet. Nu kan min arbetskamrats barn spela tv-spel på den. Enjoy.

Sen efter tippen imorgon, så blir det fullt upp med att plocka undan, städa och tvätt. För klockan 19, så är det dags för inflyttningsfest nummer 2. Har ingen aning om hur många som kommer, men det blir säkert bra. För att som vanligt, så blir det inte roligare än man själv gör det. Och jag hade roligt sist, förutom att jag blev sjukt trött när det egentligen var dags att gå ut...

Dock, så ska jag ändå jobba imorgon. Så mycket som 15-18. Känns väldigt lönt. Men så är det väl när ingen vill ställa upp för en. Men en sak är ju säker i alla fall! Jag vet ju vem man inte skall ställa upp för längre! Tråkigt, men sant.

Men nu får jag väl återgå till det jag gjorde innan. Glodde på när Johan spelade tv-spel han också...Suck...Karrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0