Besvikelse.

Ja, det blev en total besvikelse på Ikea idag.
Inget av det större som jag skulle inhandla där, fanns inne. Vitrinskåpet som jag ska ha, det kommer de att lämna till mig om tre veckor i min lägenhet. Och skänken som jag ska ha till, den hade de ingen information på. Den fanns helt enkelt inte inne, och där stod inte heller någon information på deras datorer om när den skulle komma in. Så han gissade på 4, 5, 6 veckor. Bra gissning. Jävligt bra gissning.
Så med andra ord, så får jag bara sitta och vänta in det. Så en hel del kommer att få stanna i den lägenheten som jag har i Sjöbo, för jag flyttar ju inte på något som jag inte är tvungen till, när jag inte har någonstans att ställa det på!

Men jag fick en hel del inhandlat där ändå, så det bli säkerligen hur bra som helst!
Ett badrumsskåp är inhandlat, och även badrumsbeslysning.
Det är även livsfarligt att gå in i fyndhörnan! Blev väl ett litet impulsköp där inne, som jag hoppas jag passa bra in i lägenheten också! Hoppas på att elektrikern kan flytta på kontakten i hallen lite bara, så att jag kan ha möbeln där.

Men imorgon blir det i alla fall en del sysselsättning i min lägenhet i Sjöbo. Slipa köksbordet, och jag ska tvätta soffan, och även börja packa ihop lite. Det är helt enkelt bara till att börja!
På lördag är det inflyttningsfest, så då ska det i alla fall vara en hel del flyttat! Om allt inte är färdigt, det är ju liksom lugnt, men man vill ju gärna kunna ha soffa, matbord och säng där i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0