Dagen.

Idag, så ska jag till min nya lägenhet, och börja spackla och dra ner en massa spik och pluggar. Ska även provmåla en liten bit på väggen, för att se om jag är nöjd med min färg till fondvägg!
Hoppas på att jag ska få mitt paket ifrån h&m idag, vilket då gör att jag ska köra hem om till Sjöbo för att hämta det.
Och jag ska fixa med en överraskning som Johan skulle få imorgon innan han skulle iväg med sina vänner, men som kommer bli ikväll det mesta istället. Tyvärr. Eftersom han tydligen ska vara ledig imorgon.

Men nu ska jag till min nya lägenhet, och börja fota hur allt ser ut, så att jag har något att jämföra med sen! Så att man kan se förändringen efterhand!

Ska även in om till morsan och hämta stege och lite fler saker som jag måste ha när jag ska hålla på nere i lägenheten!
Och så ska jag även se till att inhandla lite mer saker som ska vara till Johans överraskning då!

Och på något sätt, så ska jag även hinna städa lägenheten här, hur nu det ska gå till....
Får väl försöka så gott det går.
Men ikväll blir det en riktig middag i alla fall!

Återkommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0