Dagen.

Ja, idag har det uträttats en hel massa! Flyttat två lass med en massa saker. Dock bara "små saker", men det ska flyttas även det! Har även hunnit tvätta en hel massa, men är långt ifrån klar, och ska även tvätta imorgon natt. Allt ska tvättas innan flytt...!
Imorgon kommer min kusin, och ska hjälpa mig, så då ska allt det stora och tunga flyttas. Det är ju inget man kan springa runder med under armen själv...! Så det ska lastas in i lägenheten.
Imorgon kommer även elektriker, så ska det fixas med elen, och sen så ska det mest "bara" städas och möbleras. Men det är verkligen inte något BARA! Det är något av det som tar längst tid! Men det är ett måste även det.

Så nu blir det läggdags, för imorgon är det tidig morgon. Så tidig som klockan 7 ska jag dra upp mig själv. Och bege mig mot Sjöbo, och fixa och dona en hel massa skit. Sen så kommer kusin, så ska vi flytta en hel massa. Hoppas på fint väder, så att man inte ska behöva springa i en massa ösregn när man ska flytta alla möbler. Speciellt inte när det är ett helt vattenfall utanför dörren till min nya lägenhet....
Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0