Framåt.

Ja, det går framåt. Idag ville Sara jobba för mig, så jag lät väl henne göra det då.
Tänkte att jag så klart kunde passa på att fortsätta med renoveringen då!
Så idag har jag varit och handlat golv till mitt sovrum. Håller nu tummarna för att det kommer bli bra också, men det kan ju absolut inte bli sämre än vad det var innan!
Var inne om på Ikea, och köpte lite småsaker, så att jag t.ex. kan hänga upp gardiner. Kanske ett måste..!?
Så nu håller det på att målas för fulla muggar. Dock lite stressigt, eftersom mor inte kan hjälpa mig mycket länge till, eftersom hon ska vara på möte klockan 19 ikväll. Och vi har just börjat på att måla den ena fondväggen. Hoppas för allt i världen att vi hinner bli klara med första strykningen, och att det kommer se bra ut..!
Köket är struket för andra gången idag, så det ska förhoppningsvis inte vara några större problem nu! har en liten bit kvar som ska målas två gånger också bara, så det borde vara klart om två dagar (en stykning imorgon, och en i övermorgon). Spisen måste flyttas ut för att man ska kunna göra det ordentligt, och det hinner vi inte idag!
Men imorgon ska det jäklar i det hända saker!
Vi har även påbörjat den ena garderoben! Flera projekt igång samtidigt! Mest för att man ska känna sig mindre stressad....
Men jag säger bara att det är en jävla tur att jag har mor!! Annars hade jag varit långt ifrån halvvägs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0