Jävla Väder!

Ja, idag, så ska flytten fortsätta, och jag hoppas kunna få med mig alla stora möbler idag! Vädret hindrade oss ganska så mycket igår, efter som det mer eller mindre var snöstorm i Tomelilla.
Lite regn bryr jag mig inte om, men ingen snö tack?! Idag måste jag hinna bli klar i min lägenhet, för imorgon är det dags för inflyttningsfest! Dock, så vet alla redan om att det knappast kommer vara helt färdigt, eftersom jag började flytta igår. Och eftersom jag faktiskt bara hållt på med lägenheten i en månad!
Stressad som en gnu är jag, men jag ska hinna med det mesta hoppas jag på! Tar emot all hjälp jag kan få!
Idag har jag redan kört ett flyttlass ifrån Sjöbo, och sitter just nu och väntar på min kusin och min mor, som ännu en dag ska komma och hjälpa till!
Så nu ska vi äta frukost, sen kopplas släpet på igen, och så bär det av! Håller även tummarna för att någon inte börjat tvätta i tvättstugan i Sjöbo...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0