Kvällen.

Ja, då har man spacklat en del, provmålat, fått ner gardinstänger och plockat ner en massa spik och skit!
Så nu ska det köras igång på riktigt så att säga!

Hämtade mitt paket ifrån h&m, och blev väldigt glad! Min nya jacka har kommit. Dock, så måste jag nog beställa en storlek större, men är ändå väldigt nöjd med mitt val! Det är nog en av de jackor jag faktiskt tyckt bäst om, och trivts bäst med redan från början!

Den ordentliga middagen jag skulle laga idag...Ja, det blev pizza...
Tiderna har inte riktigt blivit som jag tänkt mig idag, så har verkligen ingen tid och lust att stå och laga middag nu när klockan är så pass mycket, och när jag är så SJUKT hungrig!

Imorgon blir det fortsättning på renoveringen, och så är det även jobb på kvällen dessvärre...
Men nu ska vi äta, och sen så ska jag försöka fixa med överraskningen...
Hoppas bara han inte läser detta innan! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0