Sitter I Min Drömvärld.

Just nu sitter jag i min drömvärld! Eller ja, snarare dansar omkring i min drömvärld!
Jag har äntligen fått låna skivan av Josefine, som hon köpte nere på Queens Garden i maj.
Och nu springer jag runder här och dansar och sjunger med, och enbart drömmer mig ner till Alanya och Queens Garden! Denna ska lätt Therese också få, så kanske hon också kan drömma sig ner där!
Eftersom jag fick ett sms igår om att hon längtade tillbaka så. Vilket hon absolut inte är ensam om! Och jag är redo att börja planera en resa ner där igen måste jag säga...! Pinsamt men sant! Älskar det!
Men OM jag verkligen ska ner där, så hade jag nog tänkt att satsa på en två veckor, och faktiskt se till att resa omkring där nere!! Se lite mer av Turkiet! Där är så fruktansvärt mycket att se, så det är bara att planera!

Någon som är sugen på att följa med på semester och resa runder i Turkiet i två veckor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0