Sovrum, Fortsättning.

Idag, så ska det fortsättas med sovrummet. Fondväggen ska målas en andra, och sista gång!
Sen så får man väl börja fixa med allt annat skit som måste fixas där, som bara är onödigt slöseri med tid.
Fick en kommentar om att jag låter jävligt arg i det förra inlägget, och det kan man ju lugnt säga, och jag har ju några gissningar på vem den anonyma personen kan vara som skrivit det...
Men ja, man blir ganska så arg när man måste lägga extra pengar och tid på att fixa något som en annan hyresvärd inte godkänt att det blivit lämnat så! Men som sagt, så är det andra förutsättningar här, men bara för det, så ska man inte behöva ha röd/rosa lister, och behöva skrapa av en massa färg ifrån golv, tak, garderober och lister.

Igår, så var jag på 25 års fest på kvällen, som var väldigt jättetrevlig! Var dock nykter, eftersom jag har åkt på en extremt snabb förkylning om man säger så...Suger! I förrgår morse var det inga problem, sen vaknade jag igår, och då hostade jag, och näsan rann! Usch, fy och blä säger jag bara!
Det tar jäkligt mycket på krafterna!

Sen så har jag fått reda på att en nära familjemedlem inte mår så jättebra, vilket också drar ner en väldigt mycket...
Man tänker på varför man inte ägnar mer tid åt att faktiskt hälsa på sina familjemedlemmar.
Egentligen har man tid till det, men kommer alltid med dåliga ursäkter. Det kommer nog dessvärre alltid vara så, mer eller mindre...

Men nu ska jag slänga i mig frukost, och springa ner och fortsätta i lägenheten! Underbart!
Får se hur mycket man orkar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0