V. 42 Har Sprungit Förbi.

Ja, där var ju två saker som blev över förra veckan, som hoppade över till denna veckan.
Där är även lite fler saker som kommit upp, som jag väl också får skriva in.
Så jag börjar på min lista igen, och skriver in vad som behövs, och vi ligger ändå lite längre fram än jag planerat, men där är också en del som blivit försenat pga. olika anledningar.

V. 41

  • Måla taket i vardagsrummet klart.
  • Måla väggarna i vardagsrummet.
  • Måla fondväggarna i vardagsrummet. (V.42)
  • Rengöra fönster och lister i alla rum.
  • Måla klart väggarna i sovrummet.
  • Slipa och spackla klart.
  • Riva ut golvet i sovrummet.
  • Riva ut golvet i badrummet.
  • Riva ut golvet i köket. (V. 42) ----> (V.43) (Hänger på spisen.)
V. 42
  • Fixa till golvet i sovrummet.
  • Fixa till golvet i köket. (Hänger på spisen.)
  • Fixa till golvet i badrummet. (Har inte fått mattan än.)
  • Slipa garderobsdörrar.
  • Måla taket i köket.
  • Måla taket i badrummet. (Hänger på att elen ska bli fixad i badrummet.)
  • Måla taket i lilla rummet. 
  • Komma på lösning på hatthyllan.
V. 43
  • Måla garderobsdörrar. (Väldigt snart klar!)
  • Måla badrummet. (Hänger på elen.)
  • Måla köket.
  • Måla lilla rummet.
  • Fixa golvet i lilla rummet. (Bara lister kvar!)
  • Städa över hela lägenheten.
  • Måla i garderoben. (Bara en strykning kvar.)
  • Fixa lådorna i köket.
  • Lägga in skydd i alla köksskåp.
  • Hänga upp alla garderobsdörrar, och kunna stänga dem. (Gick inte innan!)
  • Måla smygar.
  • Fixa till under kylskåpet.
V. 44
  • Börja flytta in! 
  • Till Ikea och inhandla lite möbler.
  • Flyttstäda i min gamla lägenhet!
1 november: Inflyttningsfest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm för guds skull inte ullared ;o)

2008-10-20 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0