Välfylld, Men Ensam Helg...

Ja, jag har en hel massa att göra i helgen, och jag kommer ju ha sällskap. Mycket sällskap, eftersom renoveringen av lägenheten mer eller mindre, förhoppningsvis, ska avslutas nu i helgen!
De allra största sakerna ska avslutas nu i helgen! Och det ska bli jävligt skönt!
Jag och Jolle ska börja tidig morgon imorgon, och sen så ska vi hålla på hela dagen lång, och lika så på söndag.
För att sedan åka på spökfest hos mitt gudbarn Albin (4 år), för att sedan bege oss mot Öja för att festa och släppa loss! Längesen sist, så det ska bli jävligt roligt!

Men det är en ensam helg även om jag har massvis med saker att göra. För min älskling är iväg. Igen...
Tycker att han spenderar massvis med tid ifrån mig nu, men det är samtidigt lite skönt att komma ifrån varandra lite då och då också. Kan behövas...
Sen blir det dubbelt så mysigt när man väl träffas sen. Kan man ju hoppas på i alla fall.
Nu ska jag sitta och ta det jävligt lugnt, eftersom man ska upp och jobba imorgon igen. Dock inte på jobbet, utan i lägenheten, för att från och med idag har jag två veckor och två dagars semester!!! Underbart!
Så nu i veckan ska jag se till att ladda upp en hel del före och efter bilder på min nya lägenhet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0