Älskade Turkiet!

Ja, då var man ju dessvärre hemma igen...
Aldrig skoj.
Eller jo, för en liten stund är det väl roligt, men sen vill man bara tillbaka ner till värmen, utflykterna, barerna, och det roliga!
Fy fan vilken vecka säger jag bara! Helt underbar! Den mest händelserika turkiet veckan någonsin!
Therese och jag kunde nog inte sysselsätta oss mycket mer på en vecka..!
Vi hade ingen fritid i princip, och vi hann inte ens ta oss upp till fortet i Alanya...

Saker som hände:
  • Vi var på Hamam. ( Turkiskt bad. )
  • Vi solade på stranden 1 dag.
  • Vi åt på hotellet 3 kvällar. ( Egenlagad pasta, med någon tomatsak till. )
  • Vi var på båtutflykt.
  • Vi var på aquapark.
  • Vi la in 2 mongofyllor. ( Tre om man räknar med den dagen innan vi reste. )
  • Vi shoppade.
  • Vi låg vid poolen 2 dagar. 






Sen så har vi ju då min födelsedag. Den bästa födelsedagen någonsin vågar jag ju nog faktiskt säga! Fy fan va roligt vi hade det! Hela dagen var fartfylld!
Dagen började med rafting, vilket var skitkul! Vilken upplevelse säger jag bara! Även om jag fick en riktig panikattack, så var det asroligt, och det var nog det roligaste jag gjort på väldigt många år!
Sen så kom vi hem lite senare än beräknat, och fick då börja dricka, och göra oss i ordning för att bege oss ut.
Sen var det dags att äta, på Cubana blev det. Och sen bar det vidare till Queens Garden! Efter det, Robin Hood, och sen har jag inte så mycket mer koll, sen var vi hemma...




Vilken underbar dag, kväll och natt!

Sen så tog vi ju självklart även lite fina bilder också, så att säga. Inte bara turist, och fyllebilder...Haha...



Underbara älskade Turkiet säger jag bara! Jag sa innan att jag varit där två gånger på ett år, men det stämmer inte kom Johan fram till. Jag har varit där TRE gånger på ett år...! Så mycket älskar jag denna platsen!
Och denna gången har jg sagt att det skulle bli andra resmål hädanefter...Men jag vette fan...Nu när jag är hemma, längtar jag ännu en gång tillbaka ner till Turkiet!
Man kan helt enkelt inte ta Turkiet och Alanya ifrån mig! Jag trivs!

Tack Therese, för en underbar födelsedag, och en underbar resa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0