Förtids Julklapp Till?

Ja, eftersom han var så stressad att få den ena julklappen, så får vi se om han vill ha den kompleterande julklappen i förtid också! Det andra var liksom inte så mycket enligt mig, så nu har jag gått och köpt resterande, och så får han väl själv bestämma om han vill ha det eller inte.
Om inte, så får jag på något sätt se till att gömma det i hans lägenhet...
Det blir inte det lättaste, men jag får väl se vad han själv vill...

Dagen i övrigt, har jag mest inte gjort så mycket...varit hemma om.
Sen så har jag mest suttit och tänkt en hel massa. Vilket väl både har varit positivt och negativt...
Så vi får väl se vad som händer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0