Framtid.

Det ska bli så fruktansvärt skönt att flytta ifrån min lägenhet! För så som det varit det senaste året, så är det bara dåliga vibbar och minnen som har hängt över mig när jag befunnit mig där.
Hemska minnen, vilket gjort att jag knappt varit hemma, vilket gjort att jag tyckt väldigt synd om mina katter! Så nu har jag äntligen hittat en lägenhet! Den är större, billigare och det är inte lika långt att pendla!
Det är ju bara positivt!

Sen kommer det som är både positivt och negativt.
Det är en hel del att fixa och göra i lägenheten om man säger så. Så det ska jag börja med redan denna veckan! Eftersom jag sa till de om min lägenhet jag har nu, att jag kan flytta så fort som möjligt, vilket jag också vill! Dels för att slippa betala den dyra hyran, och dels för att jag inte trivs, så vill jag verkligen kunna vara redo att ta mina saker och flytta den sista oktober OM där är någon som vill ha den den första november!

Sen så blir man dock självklart lite sentimental över att jag ska flytta. Det är trotts allt min allra första lägenhet! Det är trotts allt den lägenheten jag och Johan flytta in i tillsammans. Så visst, det känns jobbigt också!
Men det är nog mest skönt, eftersom det var så mycket skit där. Och eftersom jag inte själv bodde där i en månads tid, och jag vet att där var folk som jag verkligen inte vill ha i min lägenhet, vid mina saker, och speciellt inte på det sättet!

Så nu säger jag tack och hej Sjöbo!
Trivdes i några månader, och sen försvann det roliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0