Händer Det Något?

Det känns som om det inte händer så mycket spännande i livet just för tillfälligt.
Inte mycket att skriva om, inte mycket att berätta.
Men på ett annat sätt är det jävligt skönt!
Men nu är jag ledig onsdag och torsdag, och ska väl kanske kunna se till att hitta på en del. Där är en del saker jag redan planerat in, som jag ska se till att hinna med, för sen är jag inte ledig förens dagen innan jag reser.
Och den dagen är redan fullbokad med saker som måste göras!

Men dessa två dagarna nu, så ska jag se till att:
  • Gå till sjukgymnast som inbokat.
  • Städa lägenheten, grundligt.
  • Äta frukost med Joanna.
  • Kryssa av något mer på min lista.
  • Träna.
  • Tvätta.
Så där är en hel del jag faktiskt kan fördriva tiden med, för en gångs skull.
Men nu ska jag i alla fall komma igång med träningen igen! Först frukost, och sen så ska jag hoppa på mitt Wii Fit ännu en gång! Och nu ska jag se till att klara av att göra en timme om dagen! Kunde jag det innan, så ska inte någon semester hindra mig från att fortsätta! Och det var inte ens min egen semester....
För när jag kommer hem från Turkiet, så lär jag ju behöva träna, för där lever man ju gott! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0