Idag.

Idag anlände en julklapp till en stressad person. Det var väl jävelen rent att man inte kan typ hålla käften och bara vänta och se vad man får i present och julklapp och jag vet inte allt. Utan nej, det ska inhandlas själv.
Så idag anlände en alldeles för tidig julklapp, som jag hoppas han blir nöjd med! Eftersom han till och med själv beställde den.
Och han har tjatat om den sen den blev beställd. Men för att göra det hela lite roligare (för mig) så har jag undanröjt alla bevis på att den anlänt idag, och bara satt upp den på hyllan med de andra.
Så antingen lär han väl se den när han läst detta inlägget, eller så lär han väl hitta något bevis som jag försökt undanröja.

God Jul önskar jag en väldigt stressad person....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0