Listan Fortsätter.

Ja, listan fortsatte fortfarande väldigt mycket nere i Turkiet!
Therese hade lagt ner väldigt mycket tid att fixa saker som hade med min lista att göra.
En del saker kan jag dock inte stryka än ändå. Men det handlar väldigt mycket om tur också!
Jag fick en bingolott, en trisslott och en tialott. Och tyvärr var där ingen vinst på bingon, och tyvärr inga tio tusen på de andra lotterna heller...Men jag ska fortsätta försöka! Det skadar inte att för en gångs skull "våga".

Det jag nu kan styka är:


# 37. På något sätt skaffa Sex And The City boxen.
# 47. Resa någonstans med Therese.
# 75. Bjuda mor och Henric på tre rätters middag.

Jag hade för mig att jag kunnat styka mer, men ja, dessvärre inte. Men det är alltid något, och nu när jag gått igenom listan igen, så är det bara till att börja kämpa igen! Det ska fixas! En del är halvt klara, men det ska göras klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0