Ny Dag.

Ja, då är stressiga dagen igång!
Jag har redan tvättat klart en maskin tvätt, och har alldeles nyss lagt i en ny maskin.
Jag har redan hunnit med att köra rundan till Sjöbo, för att hämta mina batterier!
Och nu är jag igång med att försöka lägga musik på den andra mp3-spelaren, men det verkar inte fungera riktigt som jag vill...Så får väl se om den åker in i väggen, eller åker med ner till Turkiet?!

Men som jag sa igår, så kommer det vara en väldigt stressig dag, och jag ska försöka göra allt för att hinna med allt, och hoppas inte att jag stöter på några större komplikationer...!! Håller tummarna för det!

  • Tvätta.
  • Besiktiga bilen. 
  • Spendera tid tillsammans med Albin.
  • Skriva brev.
  • Skriva adresser.
  • Packa klart.
  • Gå ut på kvällen.
  • Växla pengar.
  • Bränna klart skivor.
  • Posta brev.
  • Fixa med h&m returer.
  • Hämta stereo.
  • Hämta mina uppladdningsbara batterier hemma, som jag just kom på att jag glömt.
  • Handla.
  • Lägga musik på mp3-spelarna
Så nu försvinner jag i min stressighet, och uppdaterar efter hand som jag äntligen blir klar.
Får hoppas på att mor kan fixa till de "små" fel som jag nu hittat på bilen, innan jag ska bege mig iväg på besiktningen!
Önskar mig själv lycka till, och hoppas verkligen på det bästa! (Att de bara står med ett leende på läpparna, är jävligt trevliga, och vinkar mig hejdå och säger: Välkommen tillbaka nästa år, för detta året var det inga problem i alla fall!)
Som om det kommer hända...Men men kan alltid drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0