Jönköping.

Det har varit två väldigt härliga lediga dagar!
Igår morse, lämnade jag och Therese Malmö, för att bege oss upp mot Ullared. Vi hade egentligen bara tänkt stanna en liten stund...Men det blev lite längre än planerat, och även lite dyrare än planerat. Men denna gången gick det ändå så mycket bättre än någonsin förr måste jag ju inflika!
Inhandlade en massa saker som man alltid använder och behöver. Det får komma upp en bild sen när jag kommer hem. Det blev även ett par nya skor, och lite påsk presenter inhandlade.

Just nu sitter jag hemma hos Therese själv. Hon är i skolan, och jag sitter och väntar på att hon skall komma tillbaka. Sen så skall jag mer eller mindre köra direkt, och på vägen, så skall jag hämta bilder som jag framkallat när jag varit här uppe. Äntligen kommer jag ha två tavlor med mig hem, som jag skall ha i hallen och badrummet!
Sen så framkallade jag även en liten bild, som min chef skall få som avskedspresent.

Vi har varit riktigt duktiga idag. Vi var ute på en 50 minuters promenad. Strålande sol, och varmt ute. Jättehärligt var det!
Och vi fick trotts allt en hel del motion igår också faktiskt. Vi gick trotts allt på Ullared. Det är mycket motion! =P
Vi var väldigt trötta igår, efter en lång dag, och en lång inventering dagen innan. Så kvällen blev mysig. Tacos, lite godis, och sen så somnade vi jäkligt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0