18:34

Så, då har onsdagen sprungit förbi den också.
Har inte gjort så värst mycket idag, mer än sett till så att man kan känna sig frisk igen. Har bara krupit upp i soffan idag, och tittat igenom en massa filmer. Kom in på en del Disney filmer också idag. Insåg att jag faktiskt inte sett en del. Man vet ju mer eller mindre vad alla handlar om, och har ju självklart sett klipp igenom sitt liv. Men där är nog faktiskt många jag inte har sett hela filmen på!
Så idag blev det några sådana.
  • A clockwork orange. - Inget jag tyckte var bra.
  • Snötvit och de sju dvärgarna. - Klassiker!
  • Pinocchio. - Ännu en klassiker!
  • Iron man. - En helt ok action rulle.
  • Pathfinder. - Verkligen inte min stil på film...
Var tvungen att bege mig ut och handla en snabb runda, så att jag kunde få mat i mig ikväll. Men det är allt jag har tillbringat utanför huset idag. Ja, och gått ut med sopor.

I övrigt, så skall jag alldeles strax se till att hoppa in i duschen, skämma bort mig själv, och hoppas på att må mycket, mycket bättre efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0