Äntligen. Före Bilder.

Äntligen har jag tagit mig i kragen, och gått igenom bilderna som jag tagit i lägenheten innan jag började renoveringen!
Här kommer de:

Köket.

Väldigt dassigt, och mycket jobb att göra. Än så länge har jag bara kommit halvvägs. En hel massa kvar att göra. Men jag trivs så mycket bättre nu när det är jäkligt mycket gjort!

Toaletten.


Badrummet är mer eller mindre helt klart. Mest lite små saker att fixa. In med en tavla och lite sådant. Där var så sjukt mycket hål överallt när jag flyttade in. Med gräsligt badrumsskåp och allt annat där runt omkring. Plus ett fint handtag vid vasken...

Hallen.


Väldig avlång, och väldigt lite man kan göra egentigen. Men det har blivit väldigt mysigt. En tavla och ett nyckelskåp av något slag är vad som saknas just nu.

Sovrummet.


Sovrummet som där var en jäkla massa röd färg i ÖVERALLT. Men jag tänker inte lägga ut bilder på allt det..Ett väldigt tråkigt sovrum, innan jag började på det! En massa hål överallt, och fruktansvärda garderobsdörrar!

Garderoben.


Mintgrönt och jävligt. Golvmattan upp längs med listerna och jag vet inte allt...Usch och blä är fan allt jag kan säga!

Vardagsrummet.


Ett gigantiskt vardagsrum, som även det var handikappsanpassat. Och så stod där ett stort skrälle i mitten av rummet, som var tvunget att försvinna! Och tapeter som håller på att trilla ner. Fruktansvärda tapeter och jag vet inte allt..

Dusch.


Även lite handikapps i detta rummet, men det är bara bra. För där kan man hänga handduken och liknande. I detta rummet kan man ju inte göra så mycket förändringar, men de fastklistrade fula krokarna på väggen skulle ju bara bort!

Det "lilla rummet".

Det hemskaste av det hemska! Heltäckningsmatta. Vad tänkte man här?! Den skulle ju bara ut så fort som det bara gick! Hemska garderobsdörrar, och ja, ännu mer hemska tapeter.


Detta var min lägenhet innan all förändring. Ingen vacker syn om man säger så! Snarare fruktansvärd!
Och det känns mycket mer som om det är ens egen när man gjort så mycket i lägenheten. Jävligt skönt!
Jag är nöjd, men där är mycket kvar fortfarande. Och nu ska jag bara se till att fota allt som är klart, så att man inte bara får se bilder på den hemska lägenheten..=P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför flyttar du till en lägenhet du tycker är fruktansvärd?

2009-02-28 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0