Dagen.

Ja, denna dagen blir lugn.
Just nu håller jag på att tvätta och titta på Sex And The City. Jag har alldeles strax sett hela SATC från början till slut! Lovely!
Jag har bara fem avsnitt kvar. Och det är jäkligt roligt!
Dock har tvättandet fått upphöra, eftersom tvättmaskinen har dragit sig loss ifrån fästet den satt i...Den känner väl att den inte vill stå här längre..
Men i alla fall, så sitter jag här framför tv:n och njuter. Hade dock varit ännu bättre med något gott att äta, men det finns här inte hemma, så det får va så.

Senare, så kommer Albin hit, för att ha en trevlig kväll. Och sedan skall vi alla åka hem till Johans syster, för att äta en trevlig middag och ha roligt.
Men nu återtar jag SATC fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0