Idag.

Idag var det tidig morgon, och städning/Sex And The City tittande. Även en del tvättande. Detta är nog den dagen jag gjort allra mest måste jag säga..=P
Jag har snart städat över hela lägenheten. Skulle dock behöva göra mer, men det hinner jag inte.
Henric har varit och lämnat mors gamla dator, och om två timmar kommer han och hämtar min tv, för att lämna den inne hos morsan.
Och sen efter det skall jag köra in till stan, för att prata skit med en kompis som jag tyvärr träffar allt för sällan nu för tiden.
Känns som om vi har alldeles för mycket att göra båda två. Eller i alla fall så har jag det jävligt svårt att trycka in vänner, med tanke på jobbet. Och så skall det fan inte vara!

Och efter det, så bär det av hem, för att förbereda en middag med ännu en vän som man träffar allt för sällan. Men det är fan bara för att hon bara är ute och reser, och aldrig är hemma...=P Jävla skitunge!

Men nu blir det ännu ett SATC avsnitt, för att sedan fortsätta med städning, tvättning och kanske faktiskt se till att göra sig i ordning också..........

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för middagen hjärtat! :)

2009-02-25 @ 00:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0