Fniss Fniss.

Jag har nu köpt mig en FET tv! GUUUUUTT säger jag bara! Jag har inhandlat mig en 47 tums tv, så jag kan redan kryssa av en av mina punkter på min lista. Blev lite impuls, men det känns jävligt bra! Jag har en enorm tv i mitt enorma vardagsrum!
Och så har jag införskaffat mig min avlastningsbänk i köket, och även ett hyllplan till mitt badrumsskåp, och den lilla saken som jag nu har bredvid toalettstolen, som jag har toapapper i.
Känner att jag kommer i ordning så mycket bättre här! Än så länge har jag de stor sakerna som jag behöver, nu är det mest småsaker som jag behöver, och det tar man efter hand.
Men jag har handlat mina inredningssaker denna månaden, och jag har inhandlat min tv, så jag kan kryssa av en del saker.
Och det enda jag säger är:

GUUUUUUUTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0