Listan 2009.

Nu har jag städat lite idag, och då hittat listan jag skrivit inför 2009.
Så detta är resultatet, och jag gjorde inte lika många punkter denna gången, av en anledning.
Ingen tid till att göra allt ändå, och fantasin flödade inte lika mycket, efter att man redan gjort en lista till förra året.
Men detta är resultatet, och målen för detta året:

1. Köra go-kart.
2. Vara med på paintball.
3. Köpa en ny tv, minst 47 tums. =P
4. Köpa minst en inredningssak i månaden.
5. Byta bil.
6. Resa utomlands.
7. Åka och vara med på "Lelle veckan".
8. Gå ner 5 kilo.
9. Spela fotbollsgolf.
10. Samla ihop ett gäng, och sticka över och cykla på Ven.
11. Köpa något nytt till kameran.
12. Köpa ny soffa.
13. Köpa ny mobil.
14. Leta efter annat jobb.
15. Köpa ett klädesplagg i månaden. ( det var så bra med den punkten förra gången! )
16. Få färdigt i lägenheten.
17. Måla mönster på min fondvägg.
18. Åka skridskor.
19. Gå ut och festa en gång i månaden.
20. Skriva en lista " ? saker att göra innan jag blir 30."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go cart paint ball o skridskor är jag lätt med på.. lelle veckan hade osse varit rätt trevligt.. men inte så skoj o köra så lång med min hoj kanske :P hehe..

2009-01-23 @ 23:10:14
Postat av: axxl

glömmde nog skriva namn på min andra kommentar här :P men de var jag som skrev att jag är med på paintball o go cart.. ;)

2009-01-23 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0