Möbler.

Möblerna är väl mer eller mindre ihop, men de har fortfarande inte fått något svar på delen som saknas på min skänk. Men jag får väl helt enkelt själv fixa något känns det som...
Tråkigt värre. Men jag pallar inte vänta hur länge som helt innan jag får det jag skall ha heller!

Hallen är mer eller mindre klar dessutom! Det blev inte den lampan, för den passade inte riktigt. Den fick sitta inne i sovrummet istället, där den passade jävligt bra till allt annat!
Men nu är spegeln uppe, ljuslyktorna, lampa och ett tidningsställ.

Det som fortfarande saknas är: Nyckelskåp och tavla.

Nyckelskåpet som jag ju tänkt ha, dissade Andreas totalt när vi var inne på Ikea. Så nu får jag leta annat. Vill ju trotts allt inte ha vad som helst. Det ska ju gärna passa in och vara snyggt också!
Och så ska jag se till att beställa förstoring på ett foto som jag skall sätta i min tavelram. Jag har köpt ram, och skall bara framkalla min bild! Så det är halvt klart!

Så mitt nästa projekt är min toalett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0