21:58

Dagen har varit helt underbar, trotts att jag jobbat!
Började med att sova alldeles för länge...Haha.
För att sedan stiga upp, och sätta mig framför tv:n. Kollade mina mejl, och upptäckte där att jag fått ett mejl av en gammal vän, som verkligen gjorde dagen för mig! Vi pratar inte så ofta, men det är alltid lika roligt när man väl hör av honom! Tack underbara du! Du gjorde min dag!
Hoppade in i duschen, gjorde mig i orndning och begav mig sedan iväg till jobb. Vilket var en ganska så lugn dag så att säga. Men det är bara för att jag sedan vet att jag ska vara ledig två dagar igen. Stressigt var det ju så klart, eftersom det var barnbidrag idag.

Sen så begav man sig hem, fixade lite mackor, och slängde sig framför tv:n. Har börjat fastna lite för Lipstick Jungel, så det var bara till att bänka sig! Och varför inte passa på? Jodå! En cider i handen, datorn i knäet, och snart är det Prison Break!
Underbart!

Imorgon kommer det bli ännu bättre, men jag måste dock se till att stiga upp tidigt. För att städa över lägenheten, och se till att tvätta en hel massa.

Imorgon kommer Joanna hit, och vi ska ha en helkväll med McLeod's, Nintendo Wii, och skitsnack! Äta god middag, och äta god efterrätt! Och vi har även planerat in en del pimplande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0