Tonårskärlek.

Igår kväll, så var jag och Therese inne i Malmö. Det blev en ganska så lugn, rolig och mysig kväll.
Vi var några som var ute och åt thai mat. Gott var det. Och riktigt somrigt. Vi satt ute, i solen, i värmen.
Sen så bar det av till min kusin. Där vi började dricka lite gott, och svettades en hel massa.

En sak är säker: Jag kommer alltid vara tonårskär i en viss person. Han är så underbar! Kan prata med honom om allt, och han fanns väldigt nära mig i många år förr. Och jag känner att jag alltid kan vara mig själv i närheten av honom!
Mysigt, och som vanligt hamnade vi i våra speciella samtalsämnen. Sjukt roligt, och sjukt ärligt.

Det är längesen vi egentligen träffades, och pratade och så. Men det känns ändå riktigt jobbigt, nu när han ska resa iväg.
Han ska resa så långt bort, och vi vet inte när han kommer hem igen. Det beror på hur det går där över.

Tonåren var de bästa i mitt liv! Än så länge i alla fall. Och jag vill bara behålla de vännerna man hade då, för vi hade det så underbart roligt. Något jag aldrig vill glömma. Och igår drogs det upp en del som man glömt!

Glöm inte oss min vän, och tänk på den stora frågan från igår! Haha. Så får vi se hur svaret blir när du är hemma sen! ;)
Ha en underbar resa!
En bild bara för dig! Så får vi väl se sen. =)

Sören lilla...Har du någonsin haft en mage i närheten av det som visas på bilden? ;) Önsketänkande...

Kommentarer
Postat av: Sören

De vackra orden smickrar mig, men jag ska inte åka nånstans?

2009-07-06 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0