Underbar Kväll!

Igår var det bara en helt underbar kväll!
Jag drog med mig Joanna, för att lämna in min systemkamera på lagning, och långt om länge, så fick vi gjort det. Och sedan gick vi vidare in i butiken, för att kolla på digitalkameror. Där vi spanade in några alternativ. Sen högg Joanna tag i en som jobbade där, som höll på att hjälpa en jävligt jobbig stockholms familj. Något så sjukt jobbiga var de, och ja...Otroliga...
Han hjälpte oss, men snacka om att han raggade på Joanna. Hon skötte hela snacket, och det var bara så jävla roligt att titta på! Det var som att titta på en liten föreställning om hur killar är eller något. Intressant. =P
Sen så tänkte vi gå in och handla till kvällsmaten på Ica supermarket, men upptäckte Jävligt fort hur otroligt kassa de är på Ica, och körde självklart vidare till mitt underbara jobb, Willys. Willys is the shit. Haha.
Där hittade vi allt vi ville ha, och inhandlade till våra pannkakor som vi skulle tillaga. Och till de skulle vi helt enkelt ha: Vispgrädde, hallon och jordgubbar. Mumsigt värre.


Gick dock inte så jättebra med den första...Haha.
Riktigt bra och gott blev det. Satte oss vid tv:n, och började med vårt McLeod's! Lovely! Både jag och Joanna trodde innan att vi, var och en, var de enda som tyckte om McLeod's. Sen så kom vi fram till att vi båda är helt förälskade i det! Haha. Riktigt roligt.

Efter maten, så var vi så sjukt slitna. Höll mer eller mindre på att ligga i soffan och somna. Så vi begav oss ut på Tomelillas gator. Med vars en cider i handen, och så begav vi oss in i skogen. Haha. Självklart med den nya kameran med oss!
Underbart väder!
Sen när vi kom hem, så blandade Joanna till oss vars en riktigt god grogg, och startade upp Nintendo Wii! Och provade på mitt nyinhandlade spel! Sjukt jobbigt, men riktigt roligt att prova. Ska bli spännande att träna med det sen...

Sen bänkade vi oss för ännu mer McLeod's, och avnjöt med chips, dipp och vin. Gott!
Det blev en lagom kväll, och sista gången jag tittade på klockan, så var den 02. Och katterna gjorde allt för att få sig en plats i sängen. Eller ja, Berit kämpade nog mest.

En riktigt underbar kväll! Med en massa roligt skitsnack, och delade intressen!
Tycker definitivt att vi ska börja spara till en längre resa till nästa sommar! Om det sen blir en biltur i Europa, eller leta heta karlar i Australien, det kan vi ju se då!?

Kommentarer
Postat av: Joanna

SVINBRA kväll! :)

2009-07-24 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0