19:21

Igår blev det en lugn kväll, men ändå väldigt rolig!
Från början var det tänkt att jag skulle ha förfest, för att sedan bege oss vidare ut till sommarnatta. Men så blev inte fallet, för som vanligt, så vill alla att man ska ha förfest och fixa, och sen så kommer ingen längre...
Therese är förlåten, för jag har gjort detsamma om det varit jag som fått det alternativet! Plus att jag vet att hon kommer ta igen det senare i sommar. Haha.

Men i alla fall. Det blev grillning och trevligt sällskap med familjen, och några goda till det.
Sen på kvällen blev det fotboll så klart. Och självklart bjöd Henric på lite roliga kommentarer som vanligt.
Vi fick t.ex. reda på att han blivit nunna inomhus... Haha.
Ja, roligt hade vi!
Men när fotbollen var slut, så satt Henric och klyddade lite med min tv, och kom långt om länge till Animal Planet. Och där såg vi något helt sjukt. Jag satt bara och förvånade mig!
Tyvärr kunde jag inte lägga upp klippet här på min blogg, men ni måste bara se det, och se hela och lyssna på vad de säger. Sinnes...

http://www.youtube.com/watch?v=RNCWcgi0I_s

Hon är som ett jäkla tåg som bara plöjer igenom vattnet, och vilken styrka hon visar.

Kvällen avslutades sen med lite Wii. Jag och Henric dansade, och i bjöd på det! Haha. Självklart filmade jag lite på kameran och mobilen, så för den som vill se, bara säg till. Haha.

Men tack för trevligt sällskap! Trevligt att veta att familjen i alla fall ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0