22:10

Ännu en dag, så började jag tidigare, och jobbade även över. Det känns som ett evighets jobb, att fixa och dona. Men så är det när man får ett område i butiken, som ser ut som skit.
Fixa detta Jessica. Det har du gjort innan. Det är lite kaos just nu, men det fixar du.
Jo, men tack för förtroendet. Men måste man få skiten för det?

Såg just precis klart The Terminal nu. Fick sluta se den innan, eftersom jag som sagt började tidigare idag.
Den är som sagt inte fartfyld, men den är mysig, rolig och väldigt trevlig! Någon av de bästa ändå, på sitt eget lilla vis.

Men nu är jag ledig imorgon, och ska passa på att sätta igånge en film till.
Gamla godingar är det som gäller typ. Haha. Det är aldrig fel det heller!
Ikväll blir det Ace Ventura - Den galopperande detektiven. Så kan jag väl få mig ett skratt denna kvällen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ace ventura är så bra. Speciellt på kvällen när man börjar bli trött. Hoppas att du njöt av den!

2009-06-10 @ 09:43:14
URL: http://sazzabrazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0