Kvällen.

Ikväll var det tänkt att man kanske skulle ut.
Men eftersom vädret suger ( jag lider med er studenter! ), och humöret är borta, så blir det inget ikväll.
Det får bli imorgon istället!
Så jag sitter och tar det jäkligt lugnt.
Sitter och tittar på Berg flyttar in. Fan va jag tycker det är roligt! När hon sitter i sin egen lilla värld, och drömmer sig bort i sin fantasi. Och så har de då filmat en scen med fantasin. Haha.
Det är så sjukt roligt!

Idag är hon hemma hos Martin Stenmark, och hon sa något om att det inte borde vara så svårt att skriva en låttext. Bara till att rimma lite, och så lägga på musik.
Ärta rimmar på smärta. Rimma rimmar på simma, som rimmar på rimma.
Och sen så i fantasin ser man Martin sjunga detta, och lite till, och så dansar Berg till det. Haha.

Kvällen kommer fortsätta med någon film hade jag nog faktiskt tänkt mig. Vet bara inte vad jag skall välja än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0